آهنگ بی هوا با صدای امین رستمی

 نگاه تو یه نوازشه برای این دل دیوونه

دلم برات پر میکشه صدات واسم آرامشه

نگات مثل نم بارونه

دوست دارم دلم میگیره بی تو بی هوا

هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه

هر جا تو هر نفس دل واسه تو میزنه

کی غیر تو عزیزم همه حرفامو میدونه؟

اشکامو کی میفهمه غم چشمامو میخونه؟

عشقت کار خدا بود که تو رو به دلم داده

دنیا منو فهمیده مهرت به دلم افتاده

دوست دارم دلم میگیره بی تو بی هوا

هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا

عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه

هر جا تو هر نفس دل واسه تو میزنه  

 

  

دانلود آهنگ بی هوا با صدای امین رستمی:

 

http://s3.picofile.com/file/7597437953/Amin_Rostami_Bi_Hava_128_www_AzarAva_com.mp3.html

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

سحر جون با اجازه از آهنگت خیلی خوشم اومد گذاشتم تو وبم.بازم شرمنده که جسارت کردم!

خواهش می کنم...
آره خیلی آهنگ قشنگیه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد