عزیزان از دست رفته ام...

چه وحشتناک و دردآلود 

نمی آید مرا باور 

چه بود!؟این تیر بی رحم از کجا آمد؟؟؟  

 

این مدتی که نبودم در سوگ عزیزان از دست رفته ام نشسته بودم...  

 

 

پیشنهاد فیلم(یکشنبه غم انگیز)

   

داستان این فیلم در واقع ملودرام عاشقانه ای است که در بوداپست، قبل و در حین جنگ جهانی و حوادث هولوکاست رخ  می دهد. زمانی که در آن به هیچ وجه نمی توان توقع رخ دادن حوادث عاشقانه را داشت. موسیقی فیلم نیز به آهنگ خودکشی مجار معروف است. آهنگی که هزاران نفر با گوش دادن به آن در جنگ جهانی دوم، دست به خودکشی زدند.

این فیلم روایت یک مثلث عاشقانه به همراه موزیک و یک زن زیبا با   صدایی دلنشین است، تا اینکه سرکله آلمان ها پیدا می شود و این همان جایی است که همه چیز پیچیده تر می شود.

ادامه مطلب ...

اجرای زنده آهنگ یاد تو می افتم با صدای علی عبدالمالکی

 

 

وقتی هوا ابری ، وقتی هوا صافه 

وقتی چشام داره رویاتو می بافه 

یاد تو می افتم ، یاد تو چشمات 

برگا که می ریزه
 
بارون که می باره 

وقتی یکی می گه خیلی دوسم داره ،  

یادتو می افتم، یاد تو حرفات

وقتی زمستونه،وقتی هوا سرده، 

وقتی یکی می گه می ره که برگرده 
یاد تو می افتم یاد تو و حرفات  

 


 

 لینک دانلود اجرای زنده آهنگ ؛یاد تو می افتم ؛با صدای علی عبدالمالکی:

 

 http://s4.picofile.com/file/7761575478/yade_to_mioftam.wma.html

و خدایی که در این نزدیکی است...

 

 

روزی مردی ایتالیایی در خواب می بیند که خداوند به او می گوید:" آیا دوست داری صحنه هایی از زندگی ات را پیش رویت نشان دهم؟"

مرد از خود اشتیاق نشان می دهد.آنگاه در جلوی چشم های او افقی مانند ساحل دریا ظاهر می شود و او آینده خود را می بیند که در لحظه های سخت دو رد پا بر روی شن های ساحل است.

مرد از خدا می پرسد :"این رد پای چه کسانی است؟"

خداوند می گوید:"یکی از آن تو و دیگری از آن من که همراه تو هستم در سختی ها."

مرد مسرور می شود.در صحنه ای دیگر او مصیبت بزرگتری را پیش روی خود می بیند و بر روی ماسه ها تنها یک رد پا را مشاهده می کند.با گله به خداوند می گوید:"پس چرا مرا تنها گذاشتی؟این رد پای من است که تنها در مشکلات رهایم !"

خداوند می گوید:"این رد پای تو نیست،رد پای من است."

مرد پرسید:"پس من کجا هستم؟"

خداوند می گوید:"تو در آغوش منی وقتی سختی ها از همه طرف بر تو فشار می آورند." 

 

دوست دارم خدا...

نمی خوام بهارو با غم فراوون...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.