آهنگ خداحافظ با صدای علیرضا روزگار

 


نمیگم بهت خداحافظ ازم رد شی به آسونی
به چی دل خوش کنم من بعد تو که پیشم نمی مونی
نمیگم بهت خداحافظ که برگردی ز تصمیمت
غمو دادی به آغوشم خوشیهات باشه تقدیمت
نمیگم بهت خداحافظ که برگردی ز تصمیمت
غمو دادی به آغوشم خوشیات باشه تقدیمت

بذا با حس دلتنگی فراموشت کنم دیگه
کنار هم نشد باشیم باید رد شیم ز همدیگه
نگاهت رو به روت باشه نبینه اشک چشمامو
نمیگم بهت خداحافظ نمی ذاره خدا تنهات
خداحافظ خداحافظ تموم خاطرات من
حرومم خاطرات تو حلالت خاطرات من
خداحافظ خداحافظ تموم خاطرات من
حرومم خاطرات تو حلالت خاطرات من

برو این بهترین راهه خدا پشت و پناه تو
همش تقصیر تقدیره نبود چیزی گناه تو
فقط تو لحظه ی رفتن نگاهت رو به روت باشه
نگو چیزی نزن حرفی همه حرفت سکوت باشه
فقط تو لحظه ی رفتن نگاهت رو به روت باشه
نگو چیزی نزن حرفی همه حرفت سکوت باشه  


 

لینک دانلود آهنگ خداحافظ با صدای علیرضا روزگار:

 

http://s1.picofile.com/file/7611537204/Khodahafez.mp3.html

نظرات 2 + ارسال نظر
ونـــــــــــــدا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

سلامممم عزیزم خوبی؟
بخدا خیلی مریضم اما به زودی یه اپ قشنگ میزارم .
ممنون بهم سرمیزنی فداتشم

سلام
برات دعا می کنم
و آرزوی شفا از درگاه خدا برات دارم
ممنون که بهم سر زدی عزیزم

ஜPRANCEஜ یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.rozchat.com

سلام دوست من درفضایی گرم وبامحبت دور هم جمع میشویم تاساعاتی درچت روم رز افراغ بال وارامش با هم گپی زده به گفتگو بنشیینیم برای هم از شادی ونشاط بگوییم راز موفقیت را باهم جست وجوکنیم به ما بپیوندید در چت روم کافیه تو گوگل بزنی رز چت با تشکر از شما دوست عزیز

سلام
حتما
خوشحال می شم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد