هنوز برای دل خودش می تپد...

 
قلب روزانه صدهزار بار برای شما می‌‌تپد

نه برای
 دعوا و درگیری و استرس و غم و غصه و حسادت
 و رقابت و دلهره و نگرانی و  همه بدی های دیگر

  
 شاد و آرام باشیم
چون
.
.
.
 هنوز برای دل خودش می تپد
نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام خانومی.خوبی؟یه کم هم از زندگی الانت و از همسرت بنویس!

سلام
ممنون
که سرزدی؟
دارم سعی می کنم بنویسم...

amir reza جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.shaeresepid.blogsky.com

وبلاگ قشنگی دارین..من چه کار کنم که بیننده پیدا کنم؟؟واسه ی شعرام؟لطفا کمکم کنید

سلام
ممنون
والا منم نمی دونم چطوری می شه
ولی می دونم یه راههایی هست برای افزایش آمار بازدیدکننده ها
سرچ کنی پیدا می شه
موفق باشی...
در اولین فرصت میام می خونمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد